niedziela, 17 lutego 2013

Dziennika pokładowego zapis pierwszy czas zacząć

Dość długo się zastanawiałem czy prowadzić ten blog, czy też nie. Ogólnie zawsze mnie ciągnęło do tworzenia własnego przyczółka w sieci. Dodam, że nie jest to moja pierwsza próba z taką formą internetowej aktywności. Jednak przeważnie kończyło się to tym, że zniechęcałem się widząc poziom moich wypocin lub straciłem cierpliwość do regularności ich pisania (spójrz na datę pierwszego posta). Jednak z drugiej strony zawsze mnie do tego ciągnęło, i tylko moja ignorancja stała mi na drodze.

Jak napisałem w mojej wizytówce (którą jeszcze poprawie), jestem dość krytyczny do swoich tekstów, ale postaram się... postarać. I mam nadzieję że z czasem nastąpi progres w mojej amatorskiej twórczości. Pisał będę o tym co mnie aktualnie kręci lub kręciło i miłe wspomnienia pozostawiło. Duża większość będzie dotyczyła oczywiście samej fantastyki, ale nie tylko literatury, ale też filmu, gier video czy komiksu. Mam w planach też przedstawić tematu związane z Nauką, która mam nadzieje w przyszłości stanie się moją domeną.

W takim razie zapraszam.

2 komentarze: